Tack för en underbar helg i Gbg <3



Tack för en helt fantastisk å underbar helg!
Blev mycket skratt, skojigheter, stöttande, hejande, ett brons till våra killar, men framför allt
att man lärde känna alla betydligt mer och man kom verkligen varann mycket närmare
än vad jag hade trott!
Jag är grymt glad att jag hängde med denna helg! <3
Även ett STORT GRATTIS till killarna som lyckades vinna ett brons :)
Vi tjejer förlora tredje-fjärde platsmatchen på straffar så vi slutade tyvärr fyra.
Men är grymt stolt över allas insats ändå! :)
Love to be a NPH - student! <3
 
Öldrickande på frdags kvällen! :)
 
Hela NPH - gänget!!! :D love them all! <3
 
Janni :)

Jörn, Jonas, Janni, Marlin, Trine, Anders, Venke & Ole-Martin :)

Trine, Marlin & Ole-Martin :)
Våran  målvakt Ida på akuten efter en rejäl smäll under en match!
Kul att hon ändå kan vara lite positiv trots att hon inte kunde fortsätta spela...

1. Brons till våra underabra killar! :D
2. killarnas match!
3. Hela gänget! <3

Utgång på lördagen! :)

Anders å Jörn

Atle, Jonas & Anders :)

Marlin och Janni :)

Janni, Marlin, Ole-Martin, Anders, Trine och Venke :)

Utgång!!  Trine och Janni :)
Morten å halva mig å Ida :)
Morten lyckades göra tuneringens snyggaste mål i deras första match!!!!
En bizzacleta (eller hur de nu stavas - en s.k. cykelspark!!!!!) rakt upp i krysset :D
Så jävla snyggt!!!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0