denna dag får bara inte bli sämre....!!!

Asså seriöst!! Fattar inte att de kan finnas så jävla irriterande personer i denna stad!!

Jag begav mig till bibblan som de va tänkt med musik i öronen som vanligt. Alla borden va fulla så jag gick fram till en kvinna som satt själv vid ett 6-manna bord å frågade snällt om jag kunde sitta där.
Tror ni att han va snäll tillbaka?!? Nej verkligen inte.
Hon fräste "NEJ!! De får du inte. För det är mobil och musik förbud här inne så du län sticka härifrån!!!"

Asså seriöst! :@
Då va de en snäll kille som satt bakom mig vid ett 4-manna bord som sa att jag kunde sitta vid honom.
De dröjde inte många minuter innan den där kvinnan började prata högt för sig själv medan hon kolla i 5böcker samtidigt (jag jag hade musik i öronen å hörde henne tydligt).
Jag kollade upp å såg att alla runt omkring blev irriterande på henne så jag vände mig om å frågade snällt om hon kunde sänka tonen lite tanke på att vi satt i ett bibliotek å att de va många som pluggade.
Då fräste hon återigen: "va fan, har du inte dragit härifrån än?!?!? Otacksamma tonåringar!"

Haha asså seriöst! Va fan e de för fel på kärringen!!!! Snacka om att min dag blev mkt mkt sämre än den va innan!
Alla runt omkring oss bara stirrade på henne som om hon va en stor idiot! Seriöst fattar inte va de e me henne! Va hade jag gjort? :o :s

Nu blir de iaf att dra till jobbet för att snacka med chefen innan jag börjar jobba. Antagligen får jag beskedet om jag får förlängt kontrakt eller om jag får avgå...
Denna dag kan bara inte bli sämre... den får inte bli de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0