hatar tisdagar från å me nu...

Dagen blev fucking sämre....!!!!!!!!
Fick tydligen inte förlängt kontrakt pga. Ett fucking test (som inte ens hade med butiken att göra!!!)...
Eller ah de va vad chefen sa men de måste hängt på ngt annat oxå (typ att jag va färdig dyr eller ngt sånt) tanke på att han berömde mitt arbete å min vilja...
Fattar ärligt inte vad felet va å Vf han inte kunde säga hela sanningen! Helt sjukt!
Är så himla irriterad, besviken å ledsen över denna dag...

De enda positiva från idag/ikväll va att SSK vann sin tredje match! Grymt jobbat!♥

Nu blir de att deppa ihop i sängen!
Träna imorgon bitti innan jag börjar.. yippi...
Natti natti♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0