kanelbullens dag

Dagen har sätt ut så här att man gjort en tenta å belönat sig med en wraps å därefter en kanelbulle på vägen hem :)
Hemma blev de att man satte sig framför tv:n å kollade på inspelade x factor program (för att inte hamna efter alltför mkt tanke på att jag missar imorgon) + skrev rent lite anteckningar duktig som jag e.
Skulle även ha kört lite cross-trailer för att få bort bullen å wrapsen som jag åt men de blev de inget av hehe (a)
Käkade lite mat innan man begav sig till fotbollsträningen.
De va nog en av mina sämsta träningar denna säsong..
Tråkig avslutning på säsongen men va ska man göra!

Nu blir de sängen!
Hörs imorgon!
Puss å kram, natti natti♥

(Åja jag känner mig lika snett som bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0