sporten som jag saknar grymt mkt!

Då sitter man på tåget hem igen efter att ha skrivit 3tim...
Tiden gick jäkligt snabbt (hade ingen klocka i grupphemmet som jag satt i) å när receptionisten kom å berättade att de va 45min kvar av tiden så fick jag lite panik. Som tur va så löste det sig ändå, hann skriva klart, så pass mkt som jag kunde :)

När jag väl kmr hem blir de å ta en liten löprunda innan de e dags för arbete kl 16-20.15.
Därefter blir de att åka till maskinhallen för att spana in mitt eventuella nya lag :D de e gamla allstar spelare (vuxna) som ingår i laget, men känns helt okej ändå tanke på att jag känner nga där + att jag saknar basketen så himla mkt :D
Ska bli grymt kul nu när de e fotbollsavslutning på lördag efter sista matchen mot Trosa!!!!

Gynnar mig med en gainomax recovery nu på tåget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0