TACK FÖR ALLT♥

Tack för en helt fantastisk dag med mycket skratt, kramar, fina presenter, överraskningar, grym mat på en mongolisk restaurang å mkt annat smått å gott! :D
En sväng till systemet blev de oxå, väldigt trist dock att de inte ville se leg... men de kmr nog nästa gång!

En av överraskningarna va när vi kom restaurangen. Vi blev visade till vårat bord å vad stod inte på bordet?
Jo en står blombukett med ett stort kuvert där de stod "Grattis Zandra på 20-års dagen! Älskar dig♥" å ljus tända.
Snacka om att man blev rörd å överraskad!!!!! :D
När jag öppnade kuvertet så va de ett kort där de stod att jag hade fått presentkort på tatuering, massage oljor (som e väldigt dyra) å ny förlängning när jag väl ska ta ut den jag har nu (å haft mitt eget ett tag)!!! :D
Tack så grymt mkt!!! ♥ Blev riktigt glad♥
När vi sedan skulle betala så kom servitrisen ut med notan och även en liten present till mg från restaurange ! :o vilken överraskning! De va en liten askliknande grej som man kunde ha mynt/smycken i :) väldigt snällt!

Andra överraskningen va att när jag minst anade de så plingade de på dörren å där stod Madde å Gretha med en ros! :o
Hade jag inte räknat med tanke på att mamma sa att de inte skulle bli nga fler överraskningar!
Blev väldigt glad å som sagt överraskad :) tack♥

Hjälpte sedan till med att fixa inför imorgon då släkten kommer.
Skrivit med Bill å Anton lite oxå :) alltid lika trevligt!
Har även försökt å svarat på alla gratulationer på fb! De tar ju aldrig slut haha!! Men de e trevligt att alla skriver :)
Nu blir de att sova så att man orkar upp imorgon!
Godnatt sov så gott!! :D
De kommer iaf jag att göra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0