Snart e de min tur!

Idag har man hunnit med relativt mycket, för att vara mig själv en dag som denna.
Gick upp halv 6 som vanligt, begav mig till skolan å skrev en tenta på 3tim. Kändes okej!
Tog tåget hem å drog ut å sprang direkt. Slutade på 6.72km å lite magövningar. Grym känsla efteråt!
Stressade mig sedan in i duschen å slängde i mig maten innan jag blev tvungen att åka till jobbet (+hitta en parkering mitt i stan kl.15.30 tiden då allt e upptaget).
Tiden på jobbet dig iväg å tillslut va de dags att stänga butiken med Karin å Britt-Marie.
Åkte upp till Täljehallen för att checka laget. Visades vara så att Alin å Maryam från min klass på gymnasiet spelade där å inga jag känner igen från när jag spelade (3år sedan). Riktigt kul! :)
Begav mig hemåt å satte mig framför tv'n som vanligt med familjen. Skrev lite med Anton oxå :) snacka om att han e jävligt saknad å älskad.. ♥

Nu blir de att lägga sig för att orka upp å träna imorgon! Är ledig från skolan så kan iaf ta sov morgon till kl.9.15 om jag e snäll haha.

Nä men nu blir de som sagt sängen!
Godnatt sov så gott!
Love you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0