vidrigt värre!!!!

Sov nästan 10 tim i natt, riktigt skönt!!!
Begav mig till jobbet med att ta bussen å kliva av nga hållplatser tidigare för att ta en promenad i höstvädret :) riktigt skönt!
Hann äta frukost på jobbet innan de va dags för arbete.
Sitter nu p käkar lite lunch medan man läser tidningen.

Jag måste bara tillägga att vi har då bra underliga/läskiga kunder. De e flera äldre gubbar/killar som kommer fram till mig och börjar berömma mig i mitt arbete. Okej de e väl inge fel med det, de e ju bara tacka å bocka. Men när de börjar ge mig smickrande, eller ah de e meningen att man ska känna sig lite smickrad, ord som att man är sexig, snygg, har fina ögon å bra kropp osv samt att de vill bjuda ut en så börjar man bli lite rädd å äcklad. Förlåt men nej tack!!!
Blir ärligt jätte äcklad å inte ett dugg smickrad av de orden...
Kan säga att de inte bara e jag som har blivit drabbas av detta av oss yngre tjejer på jobbet... de tkr att de e minst lika obehagligt som mig!
Fy fan säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0