You´ll never walk alone, because I´m with you <3


En lugn hemmakväll med familjen... Va det tänkte iaf...
Jag å mamma började tjafsa om en smågrej, pappa stod tydligen på mammas sida med han egentligen inte hade en aning om vad de handlade om.
Middagen tillbringade vi i tystnad (jätte trevligt jag vet)... Skulle sedan försöka föra över bilder från mobilen till datorna för att sedan skicka dem till Ida i min klass. Men efter att man hade blivit irriterad, å fått pappa irriterad, så  gav jag upp. Pappa hittade sedan en inställning på mobilkameran där den va inställd på att bilderna sparas på mobilen och inte minneskortet!!!! Fuck off!! Nu kommer jag ju verkligen inte kunna skicka dem, elller lägga över bilderna på min data...
Det som gjorde min kväll va endå skrivandet med Anton! :D Han e verkligen världens saknade å mest älskade person (av mig) å världens sötaste <3
Trots det som har hänt förra året, så kan jag inte sluta älska honom <3 Det går bara inte <3
Hoppas att jag kan boka resa ner till honom snart <3
 
ANTON ARVIDSSON IN MY HEART NOW AND FOREVER <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0