you make me smile

Tis-tors har inte varit nga speciella dagar. Varit i skolan precis som vanligt och pluggat.
Igår va jag även på min andra basketträningen - gick mkt bättre än förra gången! I'm back!!! ;) haha

Idag va man ledig från skolan eftersom jag hade gjort klart min inlämning och lämnat in den :) roligt skönt med sovmorgon till kl.10!!! Tillbringade dagen framför tv'n och på cross-trainen + läste lite funktionell träning :)
Skyndade mig sedan till tåget för att bege sig till jobbet :) jobbade 4tim å de va väl relativt mkt kunder hela kvällen.
Tog sällskap hem med Anna å hennes kompis - blev mkt prat :)
Har blivit en del smsande med Bill oxå ! :)

Nu blir de att kolla tv med familjen innan de e dags för sängen å jobb imorgon! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0