bäst å inte göra om samma misstag igen ;p

Good morgon!
Då sitter återigen på tåget upp till Sthlm för ytterligare en skoldag. E så sjuuuukt trött.. ni anar inte...!
Tur att man bara har en praktisk lektion så att man slutar kl.11.15 :)
Då blir de tyvärr att ta en promenad till t-banan för att dra till Södertäljes bibliotek - plugga innan de e dags för arbete i 4tim.
Lovar att de blir sängen direkt sen när jag kmr hem!

Nä men nu bli de å ta liten vilostund innan man ska kliva av. Hoppas inte att jag somnar å åker till Märsta bara :s
Har ju varit med om de förut, då jag åkte hem från Anton å hamnade i Sthlm istället för Södertälje syd där pappa skulle vänta mig! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0