Jag å mina tokigheter!

Idag gick dagen väldigt snabbt om jag får säga det själv.
De första tre timmarna hade vi praktisk lektion - ledbehandling.
Väldigt intressant men lite tråkigt ändå, tanke på att det mest va repetion från föregående lektioner.
Därefter drog jag, Johanna, Kajsa, Karianne å Jenny för att käka våra lunchlådor innan vi begav oss gående till kliniken.
Jag hade en mycket intressant patient idag, vilket alla i gruppen tyckte! Ser fram emot att få jobba med henne! :)

Åkte hem med mamma för att sedan dra med henne ut på en långpromenad. Promenaden blir lite längre än vi hade tänkt (16km) (A) å jag lovar att de känns i benen, rumpan, vaderna och konstigt nog i armarna efter att vi gått med stavar!
Måste erkänna att de kanske vca lite för långt tanke på att vi gick i skogen å längs Nykvarnvägen i mörkret utan lampa (bara reflexvästar)... Får börja gå lite tidigare nästa gång jag släpar med mamma på mina tokigheter (A) haha ;)
Tur att man inte har sagt att jag eller ngn i min familj är normal! ;D

Har nu kollat på lite mattävlingar, men känner att de e bäst att lägga sig nu trots att man är ledig från skolan hela dagen imorgon.
Måste dock in till Södertälje och jobba kl.16-20.15.
Känns lite surt på en fredag men vad ska man göra. Bara å ställa upp för sina arbetskamrater å tänka lite på de pengar man tjänar. Jag behöver verkligen ta emot de tider jag erbjuds å kan, tanke på att man aldrig vet om man får förlängt kontrakt efter oktober månad... Hoppas gör man alltid men man har ingen aning om hur chefen tänker eller känner...

Nä men nu blir de sängen, för att orka upp å träna imorgon + plugga innan man ska bege sig till arbetet! :)
Sov så gott!
Puss å kram på er mina underbara läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0