Naprapatins dag!

Står nu och väntar i östertälje på bussen hem.
Slutade skolan kl.14, vilket e riktigt lyx tänker på att jag började kl.12 men samtidigt lite onödigt tanke på att de tar 1.5-2 timmar att åka fram å tillbaka till sthlm...
Men iaf, idag skulle vi samlas på Segelstorg å visa upp våra kunskaper från utbildningen.
Vi skulle, 2 &2, massera/behandla varandra å svara på de frågor som ställs från "publiken". De va även så att ett antal personer gick runt och delade ut presentkort hos oss på skolans klinik + massa broschyrer om vad vi egentligen gör både på skolan å som färdigutbildade naprapater :)
Det vart väldigt lyckad å vi fick en hel del nya inbokningar framöver vilket e grymt kul :)
Det va även många som kom fram till oss å frågade vad vi tog för massage på plats. Men pga. Försäkring osv så fick vi tyvärr inte behandla dem på plats.
De va kul men grymt kallt att ligga på rn massage bänk i bara underkläder när de blåste som de gjorde!!! Fy!
Bara man inte blir sjuk nu...

Blir hem å ta en kopp te å sedan dra ut å träna m. Pappa nät han väl kommer hem! :)
Har även lovat brorsan å lägga in låtar på hans mobil, eftersom jag inte hann de häromdagen.

Hade glömt ngt att äta till lunch hemma så de fick bli en kebab me. Bröd. Tkr att jag kunde kosta på med den när jag har å ska träna så mkt som jag ska idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0