Please come back to me..

Dagens arbete gick relativt snabbt, tanke på att det bara va att jobba på å inte tänka på när man hade rast (för hade nämligen ingen idag).
Drog direkt hem efteråt för att maten redan stod klar på bordet och Madde å Andreas va hemma hos oss medan deras föräldrar va på Tomas Ledin konserten.
Det bjöds på tacos - riktigt gott!
Jag å Madde drog sedan upp på mitt rum å lyssnade på musik å hade allmänt roligt/trevligt med mkt skratt å prat :)
Saknat de väldigt mycket <3

Snart blir de å tillbringa tiden framför tv:n med familjen å kolla på Körslaget (antar jag), & därefter ngn film om jag inte missförtar mig helt å hållet.
Ska bli mysigt, men önska hellre att jag kunde tillbringa tiden med en person som jag verkligen saknar å gillar oerhört mycket ...
Saknar denna person ritkigt mycket, å de gör ont att bara tänka på alla minnen vi delade med varandra...
Come back to me... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0