what ever it takes, i'll be waiting for you

Ingen sömn = pigg tjej som sitter på tåget till Södertälje!
Tentan kändes konstigt nog helt okej trots att jag önska att jG hade pluggat mer.
Max poängen va 27 å godkänt va 18, så de va ingen stor tenta men eftersom de va så himla mkt som vi skulle plugga in så kan man aldrig veta vad som kommer på provet... precis som vanligt. Får hoppas på de bästa helt enkelt! Jag kan inte göra så mkt mer!

Vi blir de att sätta sig på bibblan å skriva rent/ plugga på nästa tenta som e på tisdag å sen torsdag innan de e dags för arbete... snacka om jobbigt just nu..
Jag som skulle ut å käka med Madde ngn kväll som vi hade kommit överens om för ngn månad sen, får se när den blir av...
Snart hoppas jag, de skulle verkligen behövas!

Hade tänkt ta en liten powernap på tåget men insåg precis att jag redan e i Rönning, så de blir inget med de... typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0