Älsklingens planer att överrask mig med frukost på sängen misslyckades...

Fredag: träna med mamma kl.7-10 på gymmet. Gick å köpte ett par turkosa, korall, å mörkblåa leggins + en svart kjol innan jag stressade till bussen för att hinna hem å lämna allting innan jag skulle ta 11.28 tåget till skolan. När man väl hade kommit in i klassrummet fick man veta att lektionen va inställd- så himla typiskt när man åkt hela vägen till skolan. Tog sällskap med älsklingen hem :)
Tog det lugnt, å gjorde i ordning oss för att åka till mina "svärföräldrar" på middag. Va där från 18.30-03.50 någonting. Hade riktigt trevligt hela kvällen/natten, mycket skratt å skojigheter med god mat!!! Älskar Micke å hans underbara familj så himla mkt♥
Jag å älsklingen kom i säng vid halv 5 kanske,  mysigt♥
 
Lördag: Vaknade lite lätt av att Micke pussade mig på pannan (men öppna ej ögonen) när han vakna å gick upp- jag somnade om. Närmare kl.12 vaknade jag av att brorsan hade krypit in i täcket å krypit upp till huvudändan. Gick upp på toa å la märke till att Micke inte va hemma, antog att han va å handla frukost. När han kom hem va de första han sa "Men åhh hjärtat va gör du vaken? De e ju meningen att du ska ligga å sova". Det va nämligen så att han skulle överraska mig med frukost på sängen när han väckte mig- så himla söööt!!!! Han menade att han kände att de va hans tur å göra ngt för mig, visa lite av sin romantiska sida- så typiskt att jag förstörde hans plan :( Han sa även "får väl gå upp tidigare nästa gång för att överraska dig älskling". Tkr att de va sött att han tänkte så♥ Åt frukost tsm innan jag åkte till matchsamlingen kl 13.30. Förlorade träningsmatchen med 2-1, men de va ej rättvist, vi förtjänade vinsten å de sa t.o m deras tränare. Åkte hem å tog de lugnt framför tv'n. Micke gibbade hela kvällen å jag pluggade. Måste ha somnat i soffan för Micke väckte mig vid 1 å fråga om vi skulle krypa ner i sängen vilket vi gjorde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback