inställd lektion- hemmamys med brorsan innan utbildning!

Vaknade av Mickes alarm precis som varje morgon, men för första gången så behövde jag inte sparka upp honom utan han gick upp självmant direkt när sista alarmet ringde. Jag gick upp å kysste honom hejdå precis som vanligt å låste efter honom. Kröp ner i sängen igen för att sova 45 min till innan de va dags att stiga upp å hoppa in i duschen. Begav mig till skolan som vanligt. När jag väl hade stigit av tåget i Sthlm så fick jag meddelande på fb att min enda lektion idag va inställd -.-' så himla typiskt, så de va bara å sätta sig på tåget hem igen... Har nu käkat frukost å kollar på extreme home makerover. Snart blir de att städa lite innan jag blir hämtad för att åka iväg på utbildning med jobbet kl.14. Fortsatt trevlig onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0