jobb 9-22

När jag kom hem igår vid 22.20 tiden möttes jag av älsklingen i hallen. Ler så fort jag ser honom å igår va de extra mycket efter att ha smsat med honom hela kvällen (hade ni läst så skulle ni oxå le å känna true love)♥ blev en mysig avslutning på fredagen♥ Idag vakna man 3min innan alarmet skulle ringa så jag bestämde mig för att gå upp så att Micke inte skulle vakna av det, men plötsligt hörde jag en röst bakom mig "babe, vad gör du uppe? kom å lägg dig igen eller måste du gå upp?" . Så söt han e♥ Fixade i ordning mig å tog sällskap med älsklingen till bussen å han fortsatte till orren för att handla frukost. Åkte på medicin utbildning å därefter till jobbet, där jag sitter fortfarande. Slutar kl 22, då jag ska hem å fixa i ordning mig för att sedan träffa tjejerna på stan medan Micke träffar Sebbe å Wille. Längtat dock endast hem till honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0