Kört o Sthlm för andra gången på 2 år- haha pinsamt!!!

Vakna av alarmet kl 8 i morse. Ville verkligen inte gå upp för jag låg så mysigt med Mickes varma armar runt mig- älskar när han gör så :')
Pinade mig upp å viskade de tre underbara orden i Mickes öra å gav honom en lätt puss på munnen- han besvarade den å sa att han älska mig oxå innan han vände sig in mot väggen å somnade om- så himla söööt :')
Fick skjuts av pappa till jobbet. Har varit ganska lugnt- har princip bara städat två av brukarnas lägenheter å tvättat åt dom idag. Fick även order av chefen att åka upp å hämta min brukare å den andra vid Globen eftersom de hade varit å sökt till idol. Va lite läskigt tanke på att jag bara kört till Solna en gång när de gäller Stockholmstrakten- men de gick bättre än förväntan :)
Har nu bara käkat middag å messat lite med älsklingen under tiden alla brukare hade tacoskväll tsm.
Längtar tills denna arbetsdag är slut (dryga 2tim kvar, 9-22) då man får komma hem å lägga sig i sängen- tyvärr ensam för Micke slulle till Täby å ta nga bira med en gammal jobbarkompis å lär även sova över där :( kommer sakna min babe ikväll/natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0