liten sammanfattning från veckan

Tisdag: tog tåget hem från jobbet- lät Micke vila istället för att hämta mig. Kröp ner i sängen å myste innan vi skulle sova♥ Onsdag: träna med mamma å käkade lunch med henne + handlade lite till middagen som Micke skulle fixa i ordning, innan jag sedan tog halv 3 tåget till kliniken. Dagen gick väldigt fort så innan jag visste ordet låg jag i sängen å myste med älsklingen♥
Torsdag: slutade 11.15. Åkte förbi stan en stund innan jag åkte hem för att fixa massa hemma: tvätta, dammsuga, skura å städa hela lägenheten ordentligt. Skulle laga mat, packa fotbollsväskan, å då va de ngt mer. Hann även träffa världens bästa kille innan träningen! Träningen gick sådär men de bästa va att komma hem till Micke♥
Fredag: satt på föreläsning från 9.30-15.45 med 45min lunch. Drog till söder där Micke å Martin satt å drack lite bira å hade de allmänt skönt i vårvädret :) blev att vi satt där tills klockan slog 23.30 någonting. Va meningen att vi skulle stanna en liten stund men som vanligt så blir de längre än väntat ;) Hade jätte trevligt! Rille å Robin kom å gjorde oss sällskap efter ett tag :) La oss i sängen, myste lite å somnade med Mickes armar runt mig- tänk att jag har världens mest underbaraste kille, å de bästa e att han bara e min♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0