mys fredag♥

Igår gick arbetskvällen väldigt fort. Kom till jobbet vid 16.15 å gick direkt till min brukare. Vi satt och pratade om allt möjligt fram till att klockan slog halv 6 då hon skulle ha sin middag. Blev att jag läkade min middag inne hos henne för hon ville ha sällskap. Drog vidare till Sörbo där jessica å hennes brukare satt å kolla på Let's dance. Höll dem sällskap till halv 10, därefter gick vi hem. Pratade lite innan jag sa hejdå 21.50. Gick in till kontoret å sammanfattade kvällen. Fick skjuts hem av pappa till dem bara för att älsklingen satt å spelade fifa med Emil - alltid liv å död mellan dem när de spelar hahaha. Så himla kul å se!!!!!
Vi alla fick oss ett antal glada skratt anfall under kvällen innan jag å Micke sa godnatt till de andra och kröp ner i sängen. Låg i varandras famn, pratade om hur underbart allting e osv♥
Somnade med hans ord i tankarna "älskar dig hjärtat!♥"
 
Ps. Fick även veta att jag fick VG på den senaste tentan!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0