onsdagsmys ♥

I onsdags åkte jag hem direkt efter första lektionen pga att jag hade feber å kände mig väldigt hängig... skulle egentligen haft kvällspasset kliniken oxå men kände att jag inte skulle palla med de, trots att de hade varit nyttigt tanke på att en fadder skulle ha gått med oss... men vad ska man göra lixom...
Åkte hem å la mig i sängen å somnade!  Vaknade upp vid 15 tiden typ av att brorsan hade hoppat upp i sängen å tassade runt vid mitt huvud. Kände att de vore bra å hoppa in i duschen så man fick håret tvättat- grymt skönt! Kröp ner i sängen igen.
Vaknade sen av att Micke pussade mig lätt på pannan å berörde min kind lite lätt- så söööt :')
När jag då öppnade ögonen fick jag en ordentlig puss å kram. Pratade lite om hur våran dag hade varit å lite allmänt. Snäll som han e så erbjöd han sig att fixa maten medan jag låg kvar i sängen å vilade. Myste en del framför soffan å tv'n innan vi bestämde oss för att göra i ordning oss för sängen. Blev ännu mer mys å somnade därefter i hans famn som vanligt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0