Svärföräldrarna stanna över på middagen! :)

Ska börja med att tacka Yeshim för den nya headern här på bloggen! Den beskriver verkligen mitt liv här, nu och föralltid! :)
 
 
Men iaf, igår så hände de en hel del faktiskt. Började med föreläsning i skolan kl 8.30-11.15, drog förbi mamma en stund å pratade med henne när hon ändå hade lunchrast. Drog sedan hem å käkade lunch lite snabbt å gick ner å satte på tvätten. Fixade sedan i ordning brorsans kattlåda och städade lite allmänt i lägenheten tanke på att svärföräldrarna skulle stanna kvar på middag när de å Micke kollat på ny soffa.
När det va dags att slänga in tvätten i torktumlaren ringde älsklingen å ville att jag skulle kolla några mått i vardagsrummet (angående soffan) så de va bara å springa upp igen (tvättstugan är på entré planet). Mätte å sprang ner till tvättstugan igen för att starta maskinerna. Då ringde Micke igen för han skille ha fler mått så de va bara å springa upp igen haha.
Tillslut så hann jag iväg å handla, å förbereda maten utan att bli störd. Däremot så hade tvätten inte hunnit torka så fick boka upp tiden som va direkt efter min tid å starta torktumlaren igen -.-'
Älsklingen å svärföräldrarna kom hem vid 18.30 tiden å tog med sig tvätten upp - snällt! Vi satte oss ner å åt, pratade å hade de alltmänt mysigt. Fick beröm för maten å de fick även med sig varsin matlåda hem. 
Jag å Micke hjälptes åt med att ta hand om tvätten innan vi satte oss i soffan framför tv'n å myste- saknat de♥
Vid 22 tiden gjorde vi oss i ordning för sängen å fortsatte kolla på "Patrik möter". Blev en hel del mys!!!!!♥ somnade på hans bröst nästan direkt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0