underbar helg♥

Har inte varit så aktiv här på bloggen de senaste dagarna pga spänningshuvudvärk å sena kvällar med älsklingen. I lördags va vi på fest hos Mika, träffa hans familj å Mange som kom lite senare. Det bjöds på (as god) smörgåstårta som Mika själv hade gjort å bira. Jag va nykter även denna dag. Stannade hos Mika från kl.14.30-20.30 någonting. Skjutsade Mika å Mange till Marco (Mikas brorsa) innan jag å Micke fortsatte hem för att jag skulle byta skor å han hänta mer bira. Åkte ut till Gnesta, hem till Hampus för att träffa honom, Wille å Sebbe (+ dricka bira). Va väldigt trevligt trots att man va nykter! Stannade där tills klockan blev 12 någonting, å skjutsade dem alla till ngn som heter Sussie som visades vara storasyster till en på jobbet (Salyå cafet) :) vilket sammanträffande haha! Hade grymt kul! Stannade där tills klockan va 2.30 då Micke kände sig väldigt trött å jag skulle upp å jobba kl 10. Somnade i stort sätt direkt när vi kom hem, hann mysa lite som vanligt innan vi våda somnade♥
I söndags åkte jag till jobbet vid 9.30. Stressen började direkt när vi öppnade cafet kl.11 då de vimlade med kunder direkt. Kul å ändå se hur populärt det är nu på sommaren å hur mkt det ändå är att göra. Blev tvungna att ringa in Lena (som vi va hemma hos igår - lördag) för att en annan inte hade dykt upp. Pratade med henne om allt när det fanns tid över- mycket snäll tjej :) Slutade vid 17 tiden då jag åkte å tankade Mickes bil för att sedan åka till päronen på middag där älsklingen redan va. Träffade även Emils tjej. Åkte hem vid 21 tiden någonting. Emil tkr att de e jätte jobbigt när jag inte bor hemma längre, de brast för honom när vi sa hejdå. Han saknar sin storasyster♥ så himla söt han e♥ Måste medge att jag saknar familjen å alla vänner i Järna oxå å att de har gått väldigt fort allting sen jag träffa Micke. Känns lite overkligt att inte vara hemma utan de e att man blir hembjuden nga gånger i månaden som man träffas... Men jag måste samtidigt säga att de har ALDRIG känts mer rätt någonting- de e de här jag vill å de e med Micke jag vill åldras med♥ han är killen i mitt liv å hoppas med hela mitt liv att han känner likadant, vilket han även har sagt♥ älskar honom verkligen♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0