Underbar påsk helg med familjen♥

Idag blev de att vi bara tog de lugnt. Micke va världens piggaste på morgonen; väckte mig med orden "hörru babe, ska du sova bort hela dagen?" å gav mig en puss. Sen blev de att han mer eller mindre drog upp mig ur sängen å började bädda bäddsoffan haha. Aldrig sätt honom så där men de va lite kul att se :p Käkade frukost innan vi ungdomar satte oss ute på isen igen. De syntes att vi hade haft bra väder för vi alla va små röda både på kinderna, pannan å på näsan. Käkade lunch vid 13 tiden å hade de allmänt mysigt/trevligt. Packade ihop våra saker å begav oss hemåt närmare 14.30 tiden eftersom Martin (Mickes polare) skulle komma förbi oss runt 5 tiden. Lämnade av Carro å Micke i Norrköping innan vi fortsatte hemåt. Riktigt trötta la vi oss båda i soffan direkt när vi packat upp å de. Hade de väldigt trevligt när Martin kom. Satt å pratade om allt i stort sätt innam de va dags för honom att röra sig hemåt å vi dra å köpa pizza (ingen av oss orkade laga mat). Blev att jag bjöd Micke tanle på att de tydligen inte tog kort å han hade inga kontanter på sig. Kände att jag lika gärna kunde göra de efter allt sol han betalat för mig :) Åkte hem å myste framför tv'n å Djävulen bär prada. Kollde även på Johan Falk, liggandes i soffan. Trötta som vi sedan va la vi oss här i sängen. Micke somna som vanligt först å jag lär väl ligga å kolla lite på honom när han sover så sött, innan jag oxå somnar. Piss å kram Fortsatt trevlig påsk!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0