valborg!

Vaknade även idag av att Micke berörde min kind lite lätt å gav mig en puss, när han skulle kliva upp ur sängen å ta bilen till jobbet (hade ej försovit sig utan hade bestämt sig för att ta sovmorgon). Undra hur mkt man kan sova egentligen. Somnade vid 13.30 igår å har i stort sätt sovit hela tiden fram till 5.15 då han väckte mig å sa hejdå. Sen väcktes jag av att mamma smsade vid 8 :o Somnade till igen å har nu legat vaken i 1tim typ å myst med brorsan. Blir hämta av mamma vid 11 tiden då jag ska till tandläkaren. Känner fortfarande av hjärnskakningen så de blir akut till läkaren sen vid halv 3 då de hade en 15min ledig tid. Tanke på att jag inte varit still eller tagit de lugnt sen smällarna i torsdags på träningen... tydligen inget att leka med... Nu ska jag vila tills mamma hämtar mig så hörs vi kanske senare. Puss hej♥ Ps.tur att man e ledig från skolan idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0