Endast en halv vecka kvar till skolan....

Tjollahopp! I måndags vart de en rätt stressig morgon/förmiddag, betydligt stressigare än jag hade räknat med när jag klev upp ur sängen. Först så blev jag tvungen att städa lite eftersom min kära svärfar skulle komma på besök och hjälpa älsklingen med att byta kranen i köket som har stått och läckt i säkert 3 v tid, sen blev jag även tvungen att åka och handla inför middagen som jag skulle slänga ihop innan jag skulle vidare till jobbet kl.16. Blev som sagt en stressig morgon eftersom jag inte hade räknat med att göra något av de där när jag ställde alarmet på söndags kvällen... Blev att fixa sig snabbt å sedan springa till bussen så att jag hann träffa brudarna (Malin, Madde å Sara) en stund innan jag skulle laga middagen som sagt. Och nej Micke kunde inte laga middagen själv eftersom han ej vet hur jag gör hans favoritgryta :P Drog till Huddinge sjukhus där jag skulle sitta och jobba idag med brukaren. Blev i stort sätt att man bara satt utanför hans dörr och pluggade hela arbetstiden (16-22). Tur de eftersom jag skulle skriva en sommartenta dagen efter. Kom hem till en halv sovandes pojkvän, kröp ner bredvid honom å pussade honom godnatt, innan jag somnade mot hans bröst <3
Började tisdagen med att skriva en sommartenta - kändes väl helt okej efteråt :) Stannade kvar i skolan å pratade lite med den biträdande rektorn angående lite saker, innan jag begav mig hemåt igen. Blev lite stressigt även denna dagen eftersom jag hann vara hemma i max 15 min efteråt innan jag skulle till bussen och tåget för att bege mig till jobbet. Va rätt lugnt även denna arbetsdag + att man återigen kom hem till en halv sovandes pojkvän. Kröp även ner denna kväll bredvid honom å småpratade lite innan vi båda somnade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0