Kräftskiva med älsklingen å underbara personer :)

I natt sov jag inge bra alls. Vaknade flera gånger av att jag hade magknip ihop slaget med en extrem mens liknande smärta precis under revbenet på höger sida, så fick lov att hämta mammas vetesäck å värma den i mikron för att minska smärtan - hjälpte lite iaf. Vaknade även ibland av att Micke la armarna om mig å pussade mig antingen i nacken/skuldran eller på pannan i sömnen - så himla gulligt! Älskar verkligen när han gör sådär (A) Väcktes tillslut av att mamma ropade å frågade om vi va vakna kl.11.45. Grymt skönt att få sova ut, trots att man hade vaknat flera gånger denna natt, både av positiva å negativa "väckningar". Käkade frukost å umgicks i soffan en stund innan vi beslöt oss för att åka hem till brorsan som hade fått vara själv hela kvällen/natten/morgonen. Det märktes för han va hur kelig som helst när vi klev innanför dörren :) Världens finaste katt!!! Snart blir de att hoppa in i duschen för att göra i ordning sig för kräftskiva hos ett par polare till familjen å därefter troligtvis till ett ställe utanför Gnesta för att träffa Hampus (å några till antar jag) för att lyssna på några band (något festivals liknande stohej). Ser fram emot denna lugna å trevliga lördags kvällen tillsammans med älsklingen å underbara personer :) Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig lördags så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0