Mysig helg♥

Lördags kvällen va väldigt mysig tillsammans med underbara personer men som vanligt e de bästa att få vara i älsklingens närhet å känna hans kärlek :) Malin, Ulrik, Mika å Carro va väldigt nöjda med sina tider å de tkr jag att de borde vara. Får säga grattis till Carro som vann över de andra 3 :) efteråt drog jag, Micke å Mika till templet där de tog varsin bira innan vi åkte hem. La oss direkt i sängen å somna på en gång♥ I söndags väckte jag Micke kl.13.15 med frukost på sängen- väldigt mysigt :) direkt efter blev de att hoppa in i duschen å sen åka till mina underbara svärföräldrar för att käka middag. Även Carro å hennes Micke va där. Väldigt trevligt. Blev mycket prat å skratt i nästan 5 tim innan vi åkte hem å kolla på ngt how i met your mother avsnitt innan vi la oss i sängen å myste♥ Somnade som två stockar sen i varandras famn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0