Återigen går jag in i en ny vecka- ingen större skillnad från förra veckan

Trööööööööött tjej sitter nu på tåget hem från skolan. Trots sovmorgon så höll man på å somna på dagens föreläsning- inte okej!!! Den senaste veckan har tröttheten varit mycket jobbigare än tidigare veckor. Har det med mörkret/vädret att gör? Graviditeten? Att hjärnan har gått på jullov redan? Eller är det en kombination allt emellan? Tror nog att det sistnämnda stämmer in till 100%... Skönt att de bara är 4st skoldagar kvar, då man är ledig imorgon och slutar nästa torsdag. Jag kan väl egentligen inte kalla det jullov eftersom jag går på "mammaledighet" redan efter jul, då jag ej påbörjar den kommande vårterminen i skolan. Ska bli skönt men samtidigt lite tråkigt eftersom tiden kommer gå betydligt långsammare när man inte har något att göra om dagarna. Måste dock komma igång med träningen (igen) så förhoppningsvis så tillbringar jag många dagar på gymmet. Även tillbringa mycket tid med Evelina som är beräknad att få en liten son på julafton :D ska bli oerhört mysigt att få leka lite med honom samt prata med Evelina om hur allting gått för henne :) även gå på barnmorske besök å självklart försöka träffa mina polare när jag ändå e ledig innan min lilla knodd kommer! Ser fram emot de kommande veckorna & framför allt att bli mamma!!!<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0