Händelselös helg med älsklingen

I lördags hände det egentligen inte så jätte mycket, precis som vanligt. Jag och älsklingen tog sovmorgon till halv 2, och tog det allmänt lugnt hela dagen. Jag plockade ihop knoddens kläder å la ner det i ena byrå lådan - proppfull e den nu å då har vi ej fått allting ^^ Duschade å fixade i ordning oss å åkte vid halv 5 tiden till farmor å farfar för att käka middag med min familj + kusinerna. Mycket trevligt hela kvällen!
Resten av kvällen blev det precis som vanligt att älsklingen streama med sina polare å jag satt vid tv´n. Även om vi inte tillbringar kvällarna i varandras famn och tända ljus, så känner vi ändå varandras närhet och kärlek när vi sitter i samma rum. Vi pratar och driver med varandra precis som vanligt, bara att vi e upptagna med olika grejer. Sen att de kan bli lite långtråkigt i det långa hela men vi båda vet att om ca 7 v så kommer vi ha fullt upp med annat :D

Igår blev det även då att vi tog sovmorgon till 1 tiden - märks att vi båda har vänt lite på dygnet, spec älsklingen som kan sitta uppe till 03-05 tiden ^^ Käkade lite frukost innan jag började städa lite grann. Vart en väldigt lugn söndag. Snackade lite med Evelina som hade en beräknad förlossning på julafton, men som fortfarande går å väntar. Hon hoppas att lillkillen vill ligga kvar i magen tills nyår iaf, så det nya året är påbörjat, innan hon ska in till BB. Förstår henne till 100 %, däremot så känner jag själv att jag hellre får för tidigt än att jag går över tiden, nu när det inte är något som spelar roll när jag är beräknad i feb månad.
Men iaf jag å älsklingen käkade hemmagjord pizza å myste lite framför tv ´n och såg när Sverige krossade Norge med 10-0 i JVM, innan vi återgick till de "normala" vanorna.
Jag kröp till kojs vid 00.30 tiden (!!!) för att förhoppningsvis bli av min eländiga förkylning, eller iaf att den minskar de närmaste dagarna... Kunde dock inte somna förrän närmare 3 tiden ändå bara för att man blev tvungen att springa å snyta sig hela tiden... *JOBBIGT*
Vakna till lite av att älsklingen kröp ner bredvid mig å gav mig en lätt puss på pannan (kl.05.45 xD) innan vi båda somnade om igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0