Mage gjord av gelé?

Återigen har jag haft en rättså sömnlös natt, fortfarande inte tack vara knodden eller Micke utan det måste ha med något psykiskt att göra... Vi gick och la oss vid 22 tiden och älsklingen somnade strax därpå som vanligt. Själv låg man sömnlös fram till halv 1 & vakna 3 gånger till innan Mickes alarm ringde. Idag kom han iväg i tid! :p Som vanligt gick man å la sig i sängen igen eftersom man hade sovmorgon till halv 10 iaf. Självklart gick de inte att somna om då heller, utan låg vaken och studerade knoddens rörelser inne i magen- snacka om att magen känns & ser ut som gele när han rör på sig å inte ger mig en rejäl kick :D ser lite skumt ut men en underbar känsla!!!! Film på magen finns på FB (Zandra Kjelledal). Somnade tillslut om då klockan hade hunnit blivit 8.... Sitter nu på tåget, trött som f*n, upp till Stockholm för att skriva en 3tim tenta.... Får hoppas att jag har fått tillräckligt med sömn så jag klarar av att tänka dessa timmar.... Sen blir de hem och sova!!!!! Hoppas att ni får en underbar onsdag :) Vi hörs senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0