Ork/lust= inget jag har för tillfället....

Denna natt sov jag väldigt dåligt. Micke kom inte hem förrän 23 tiden men satte sig vid datan direkt för de hade hänt något på spelet (^^). Han kröp ner i sängen vid närmare 24 tiden å jag hade då ännu inte somnat. Efter lite allmänt mys så somnade han med handen på min mage- jag kunde fortfarande inte sova... När klockan närmade sig halv 2 gick jag upp å tog mig en macka och ett glas mjölk samt ett toalett besök. Kröp ner bredvid min älskade sambo som fortfarande sov så sött. Somnade väl inte förrän halv 3 någonting... Vakna vid 4 & 5 igen utan anledning för knodden låg även han och sov. Väcktes av älsklingens ord "faan då, inte igen...". Han väckte mig lite försiktigt (trodde att jag fortfarande sov) å sa att klockan va 6 å att han hade försovit sig igen (ska åka hemifrån absolut senast halv 6.... Blev en snabb hejdå puss innan jag kunde somna om igen. Jag skulle egentligen ha varit i skolan vid halv 1, men vaknade själv inte av mitt alarm så jag väcktes av att brorsan hoppa upp och la sig på mitt bröst/min mage när klockan va halv 12. Kände att det inte va någon ide att stressa till skolan + hade ingen ork/lust heller... Blev lite plugg inför tentan imorgon och en rejäl frulle innan jag begav mig till tåget där jag sitter nu, på väg till kliniken . Trots att jag inte har någon lust eller ork så är kliniken ett måste med närvaro- sen e de alltid kul med patienter. Tyvärr så va bokningsschemat väldigt glest ikväll överlag men då har man lite extra tid att plugga :) Längtar hem till älsklingen och hans underbara famn mest av allt!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0