25:e februari

Natten va helt underbar, precis som vanligt hemma hos Micke! Vaknade vid 2-3 någonting av att Micke pratade om oss i sömnen- så söt :') gick inte att sluta le å jag blev riktigt varm inombords ♥ Det va tänkt att jag skulle gymma i morse innan skolan men ville verkligen inte stiga ur sängen, så de vart inget tränande idag hehe. Somnadr om å vaknade av att brorsan lekte med min fot- hittat en ny leksak haha. Så himla söööt!! Blev att man hoppade in i duschen, fixade sig, gav brorsan mat å vatten, begav sig till tåget - där jag sitter nu. Tyvärr är tåget försenat så trots att jag börjar halv 1 å solen skiner så krånglar tågen, inte förvånad egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0