de underbaraste 2 månaderna ever♥

För exakt 2månader sedan så hörde jag din röst för första gången, när jag ringde å väckte dig så du inte skulle missa bussen. Jag minns hur pass nervös jag va för att ringa men tog mig i kragen å fick upp modet. Jag minns hur lugn, ljuv å underbar din röst va trots att du va nyvaken. Ju närmare södertälje jag kom med tåget desto nervösare vart jag. Tänk att jag äntligen skulle få träffa dig. Så himla nervös... När jag plötsligt såg dig stiga ut från pressbyrån med en energy dricka, trodde jag att jag skulle svimma. Micke, du va så fin, hela du♥ när jag mötte dina havsblå ögon å samtidigt kände dina armar kring mig, blev mina ben som spagetti. Du va så otroligt fin, å då får man inte glömma ditt underbara leende♥
26/12-12 är en dag jag aldrig kommer glömma. Hur pass underbar, söt, gullig, omtänksam å helt fantastisk du va hela tiden. Redan då bjöd du på lunch, fick mig att le/skratta hela tiden, känna värmen från dig å framför allt att du fick mig att känna mig levande å älskad för den jag är!♥ redan denna dag kändes det som om du visste vem jag va utan och innantill, kändes som om vi känt varann i evigheter även om det bara var 4immar.. allting klickade direkt å jag är så himla glad att vi träffades! Ångrar ingenting, mer än att jag inte vågade kyssa dig när vi kramades hejdå.. Kan bara säga att jag är världens lyckligast tjej å har varit det de senaste 2 månaderna tack vare dig Micke♥ älskar dig med hela mitt hjärta å ännu mer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0