för mycket tankar i mitt huvud just nu...

Maten stod på bordet när sjuklingen kon hem från jobbet, måste medge att han inte såg helt kry ut å sg väldigt trött ut :( stackarn♥ Därefter åkte vi hem till Mika för Micke skulle kolla en grej. Vi kollade på hans Thailands bilder å satt å snacka en stund. När vi kom hem vid 20.15 tiden gick Micke å la sig direkt (väldigt förståeligt) medan jag stannade uppe å gjorde i ordning hans matlåda å myste med brorsan en stund. När jag väl skulle lägga mig va jag jätte pigg. Låg å kollade på Micke säkert en timme, satte mig i soffan fram till halv 1 någonting för att inte väcka honom, la mig i sängen igen men va fortfarande pigg... kan säga att de inte skulle bli många timmar sömn denna natt... Vaknade säkert 8ggr när jag väl hade somnat (vakna sista gången av att Micke vakna till, tog min hand å somna om- så himla söööt♥) innan Mickes alarm ringde 4.20... Va helt död när mitt alarm ringde kl.6... Undrar hur denna dag kommer sluta...
Morgon mys med brorsan! Önska Micke låg bredvid♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0