Fredag!

Vaknade å pussade Micke hejdå vid halv 5 som vanligt. Somnade om å vakna av att det var ngt som kröp runt under täcket, visades vara brorsan haha :) han kröp upp så han låg vid min arm (fortfarande under täcket) å så somnade vi båda om :p Gick upp å duschade vid 10 tiden någonting. Sen dess har jag egentligen bara städat hela lägenheten, bäddat om, tagit hand om brorsan å gjort rent till honom, ska snart ner till tvättstugan å sätta på en omgång tvätt innan de e dags att dra ner på stan för att träffa målvaktstränaren å Linnéa (andra målisen) & gå igenom lite eftersom ingen av oss kan komma på lagmötet på söndag. Förhoppningsvis hinner jag träffa Micke å säga hej innan jag drar ner på stan :p han e på G hem från jobbet. Nä nu ska man sätta på en tvätt! Vi höres! Trevlig fredag allihopa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0