Fredags plugg i babes närhet

Igår vart det en lugn fredag. Två träningspass - ett på morgonen med mamma å ett vid 17 tiden med Micke å Mange. Blev att jag satt å pluggade sen vi kom hem från gymmet och Micke gibbade med Hampus, Martin å Wille (han fick göra det för mig). Blev att jag gjorde maten -köttgryta med ris. Riktigt nöjd med den å Micke tyckte att de va suveränt gott vilket gjorde mig glad :D Jag fortsatte plugga framför tv'n å han gibbade. Blev att jag somnade i soffan å väcktes av Mickes underbara röst "babe, ska vi lägga oss i sängen? Kom sötnos". Vi kröp ner i sängen å somnade direkt i varandras fanm. Trots att det inte blev så mycket mys som jag hade hoppats på så är jag världens lyckligaste som får vara i min babes närhet♥ Älskar honom mer än ngt annat å tror att de e bra att vi knte klänger på varann hela tiden även om de e riktigt mysigt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0