ingen ork kvar...

Måste säga att jag har haft bättre träningsdagar... Ingenting gick som jag ville.. förut har jag alltid orkat springa i 45-60min på löpbandet, nu är jag helt slut efter 20min... sen jag gått ner 8kg (inte de nu inte e mer) så har jag tappat så himla mycket muskler... å de märks för jag har verkligen ingen ork kvar... så himla tråkigt :( Gick ner till mamma för att kolla lite med henne å hon tyckte jag såg ut som ett lik i ansiktet... kände mig väldigt nere å hängig men tyckte inte att jag visade de... Fick skjuts hem till Micke å gjorde iordning maten. När han kom hem käkade vi framför tv'n å myste lite innan jag hoppa in i duschen vilket jag inte hann innan. Blev att jag pluggade lite, å han gameade med sina polare :) Alldeles strax blir det sängen å somna vid Mickes sida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0