love♥

Går dagen gick rätt bra trots tågförseningar. Missade bara lite repetition av förra lektionen. Det viktigaste va att jag inte missade det nya kan jag känna även om jag hatar å komma försent. Kliniken gick även den väldigt fort. Kom hem tidigare än vanligt (slutade tidigare) å babe hade maten klar när jag kom hem, snäll som han e- lax, citronsås å pasta. Riktigt gott♥ Blev att vi gjorde i ordning oss för natten, å la oss. Micke somnade till min ryggmassage, så de blev att jag låg å kollade på honom i säkert 30min innan han vakna till lite smått å la mig i hans famn innan vi båda somnade ♥ älskar verkligen honom med hela mitt hjärta, älskar allting vi har å känner för varann♥ Micke e de bästa som någonsin hänt mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0