lycklig lottad ♥

I morse, eller ah vid 11.45 tiden någonting, vakna jag ensam i sängen. Va tomt de kändes att inte vakna upp vid hans sida. Jag steg upp å märkte att Micke hade skjutit igen sovrums dörren så att han inte skulle väcka mig när han spelade. Så himla omtänksamt å snällt av honom :') när jag kom upp bakom honom å gav honom en kram sa han något som gjorde mig glad "godmorgon finaste! Hur har din natt varit? <3" även om det bara är någora ord så betyder dom så himla mycket för mig, han betyder allt för mig. Han nämnde att han hade legat en stund å kollat på mig när jag sov innan han gick upp å spelade. Han tyckte jag sov så sött att han inte ville väcka mig, så himla underbar :') Vi åt frukost tillsammans å jag sitter nu å pluggar lite samtidigt som jag kollar på INK Master, medan babe spelar. Lite senare är det tänkt att vi ska till Ikea å kolla på en grej till honon å därefter gå på bio- så mysigt♥
Du är min andra hälft Micke, jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0