miss my boy ♥

Kvällen med Sara å Emma va grym,  men måsre säga att jag hellre hade stannat hemma med Micke å myst med honom...
Tjejerna kom hit vid 21.30 tiden ungefär, å drack lite. Micke kom hem vid 22.45 när vi nästan skulle dra. Blev att man pratade lite, gav honom massa kyssar innan vi gick ner.
Han va jätte söt, för han sa att de va självklart att jag skulle ner på stan å ha kul med tjejerna, å att vi kunde mysa när jag kom hem å imorgon :) att jag förtjäna att ha en kul kväll med brudarna.
De va kul, men saknade verkligen hans närhet eftersom sen jag kom denna gången till honom så har vi knappt sätt varandra... å de har inte blivit mycket mys alls... saknar de verkligen å kan inte låta bli att tänka att han kanske tycker att de blir för mycket eller att känslorna svalnar.. hoppas verkligen inte att de e så utan mer att de e så att han har varit helt slut denna vecka efter jobb/träningar/krök... saknar honom verkligen ♥
När jag kom hem vid 1 i natt så vart de självklart inge mys som han sa, eftersom han hade somnat... så himla söt :) blev att jag kröp ner hos honom å låg å tittade på honom en stund innan jag somnade vid hans sida ♥
 
Idag vaknade jag vid 9 tiden å va konstigt nog pigg trots att jag inte alls hade sovit bra i natt.. försökte somna om men de gick verkligen inte..  har nu legat här i sängen sen dess..
Micke e så söt när han sover å skulle kunna ligga här hela dagen, men vill gärna umgås å mysa med honom också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0