Mysig söndag i Gneata

Min söndag va väldigt mysig! Vaknade som sagt pigg trots att man fått i sig lite mkt på lördagen. Låg å tittade på Micke som sov så sött, tills klockan blev 12 då vi gick till ica för att handla frukost (baguetter + skinka). Satte oss framför tv å kollade på den nya james bond filmen (skyfall) som Micke hade laddat ner :) riktigt bra faktiskt!!!! Blev sedan att vi myste lite innan vi gjorde i ordning oss för att åka till Gnesta på middag hos mina blivande svärföräldrar (som de säger (a)) nu när de kommit hem från sin thailandsresa :) känns riktigt underbart att de älskar mig å fått det intrycket av mig som de fått :) love it♥ Det bjöds på pannbiff, potatis, sås å lingonsylt -  riktigt gott!! Blev mycket prat, skratt å flum, kollade även på deras bilder från resan. känner mig verkligen som en i familjen ♥ Åkte hem vid 20.20 tiden. Det va tänkt att jag skulle sova hemma i järn å åka tillbaka till micke på måndagen (idag) efter skolan, men hängde med honom hem direkt ändå :) Alltid lika mysigt att få somna vid sötnosen sida ♥ Han somnade i stort sätt direkt som vanligt (han har varit riktigt slut hela veckan å de e inte likt honom) så låg å tittade en stund på honom där han låg innan jag somnade på hans bröst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0