som jag längtat

Gårdagen va helt underbar!! Gymmet gick väldigt bra, sprang på löpbandet i 35min å lite styrka. Han tyvärr inte med så mycket mer tanke på att klockan va 16.15 när jag tog bussen hem för att duscha. Micke skulle komma hem vid 17.20 å jag skulle då ha maten klar, så de vart inte så mycket mer tid för träning. Blev även att jag bäddade nytt tanke på att vi (han haha) hade tvättid halv 6. Sötnosen fick ett varm välkomnande när han kom hem med långa kramar å självklart någon puss. Brorsan va lika kelig som vanligt! Micke sprang ner å fixade tvätten medan jag dukade framför tv'n. Bjöds på kött, potatisgratäng, bea å tzatziki- lyx mat på en måndag! De e så när man tänkte ha de i fredags men att de vart ändrade planer ;) Satt å myste i soffan (som jag har saknat) en stund innan de va dags för babe att packa sina hockey bockey grejer. Därefter drog vi vidare på match. Riktigt kul å träffa hans lag, sköna killar/män! Iskallt dock så Micke sa att jag fick ta hans jacka över min :) Fick även rollen att vara båsöppnare under matchen. Tillslut blev det 12-2 i vinst å babe gjorde 4 assist! :D riktigt kul å se dem spela! La oss i sängen å myste i stort sätt direkt när vi kom hem vid halv 11. Väldigt mysigt å som jag sakant de (vilket även han sa)♥ Somnade på hans bröst nästan direkt. Så underbart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0