Underbar avslutning på veckan!

Min söndag va väldigt lugn och bestod mest av plugg, medan Hampus å Micke gibbade. Vaknade vid 12 tiden och åt frukost tillsammans framför tv'n. Trots att det inte hände så mycket igår så va det väldigt trevligt å underhållande ändå. Micke satt vid datan, Hampus satt i soffan bredvid mig. Många tänker säkert hur det kan vara underhållande å trevligt att man sitter på varsitt håll å gör olika saker. Det underhållande va att höra Micke å Hampus snack å frustrationer under tiden de gibbade. Riktigt kul å det va inte många gånger man kunde hålla sig för skratt :) Vid 16.30 tiden begav vi oss till Gnesta för att först lämna Hampe å sedan käka middag hos Mickes underbara föräldrar. De bjöd på stek, potatis, sås, gelé å lite grönsaker- riktigt gott! Trevlig avslutning på denna vecka. Blev mycket skratt å prat, precis som vanligt. Känns riktigt skönt å underbart att jag är en del av denna underbara familj ♥ Åkte hem till järna en snabbis innan vi fortsatte hem till lägenheten. Kollade klart på Johan Falk å somnade så mysigt bredvid min älskade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0