världens underbaraste alla ♥-s dag med den bästa♡

Hade världens bästa alla ♥-s dag med min babe!!!♡ Tränade på morgonen, lämnade lite CV på olika ställen, lånade Mickes bil för att handla till dagens (fredag) å söndagens mat (eller imorgon beroende på), hälsade på mormor & morfar medan jag va ute å åkte :) åkte hem (till lägenheten) å tog det lugnt, städade å fixa lite inför kvällen då Micke skulle komma hem å överraska mig med en 3- rätters middag :') När han kom hem så fick jag en snabb hej puss innan han kastade ut mig från köket för att jag inte fick se/ veta va han skulle laga, haha. Hans mamma, Malin, ringde å då ropade han till mig att höja rejält på tv'n bara för att jag inte fick höra va de pratade om :p Tiölslut va förrätten klar å när jag kom in i köket blev jag riktigt glad/rörd. Han hade dukat upp fint, tänt ljus, köpt fint vin, köot en röd ros å lagt upp förrätten på tallriken - rostat bröd, räksallad, gravad lax skiva med citron å lite dill, å ett glas rött :') Så himla mysigt!♥ satt å prata om hur våran dag hade varit, å lite all around, skratta å hade de riktigt trevligt! Därefter blev jag utkörd från köket igen så han kunde börja med varmrätten. Dröjde inte länge förrän han ropade in mig igen. Han serverade kött, potatis klyftor med vitlökssmak, bea å lite sånt + ytterligare et glas rött :) de va så himla mysigt♥ De va rätt tillfälle för honom att öppna sina presenter- en halsduk å ett halsband sol matchar med hans armband som han fick när han åkte till Polen. Han vart riktigt rörd å sa att han fick dåligt samvete eftersom han inte hade köpt ngt... mysigaste kvällen på riktigt riktigt länge å Micke visde verkligen sin romantiska sida, guuuuud va jag älskar honom♥ Vi satte oss aedan i soffan framför tv'n å myste innan han fixade efterrätten. Han la mig i sitt knä å höll om mig som aldrig förr :') jaga har verkligen saknat den här känslan av besvarad kärlek å saknat Mickes närhet. Rätt tillfälle att återfå den ♥ Innan vi la oss i sängen å fortsatte kolla på filmen bjöd han på glass å varma hallon- riktigt gott! Väldigt mysigt att få krypa ner bredvid killen i mitt liv å verkligen känna hans närhet å hans underbara kropp mot min♥ blev väldigt mycket mys å har verkligen saknat de, blev ännu gladare när han sa att han saknat de också å att jag är helt fantastiskt samtidigt som han förde mitt huvud mot hans å kysste mig ♥ vet inte va jag ska säga för att kunna beskriva mina känslor för honom♥aldrig känt så här tidigare å allting känns bara mer rätt för varje dag som går ♥ När filmen va slut somnade jag nästan på en gång, liggandes på hans bröst, handen i hans samtidigt som han höll om mig med den andra armen - denna dag kunde inte sluta/vara bättre ♥ Love you Micke more than everything else♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0