Världens underbaraste kille <3

Hade en mysig lördag tillsammans med familjen med melodifestivalstittande och hemmagjord pizza. Kvällen blev ännu bättre när Micke frågade om han kunde komma och tillbringa resten av kvällen & natten hos mig istället för hemma hos sig själv (för en gångs skull)!! :D guuuuuud va glad jag blev <3 Han kom vid 21.30 tiden, och fick lite av pizzan som va kvar. Vi satte oss i soffan med de andra och kollade på någon film tillsammans. Blev att vi höll varann i handen hela filmen, och att jag lutade mig mot hans bröst, samtidigt som han lutade sitt huvud mot mitt :') så himla mysigt <3 När filmen va slut så kom mamma in efter en stund (hon hade gått iväg en stund), och petade lite på mig. Då hade jag tydligen somnat till i Mickes famn. Hon pekade på Micke och pappa, så jag blev tvungen att kolla va de va ´hon kollade på. Då satt de båda å sov (A) haha så himla sööötttt :'))) Micke satt å höll min hand samtidigt som han lutade sig mot soffryggstödet å sov, så himla söt :') lkunde inte slita blicken från honom på säkert 20 minuter<3 Tillslut så vaknade pappa till å råkade gå emot Micke lite lätt. Han vaknade han också, så jag passade på att säga att vi skulle krypa ner i sängen istället :) Borstade tänderna och gick upp till mig. La oss i sängen (som e betydligt mindre än hans dubbelsäng), å hade de allmänt mysigt. Jag nämnde de att min säng inte alls va lika stor som hans, å då sa han samtidigt som han kollade på mig med sina underbara havsblåa ögon å sitt otroligt fina leende "Det gör absolut ingenting, då får jag känna din underbara kropp betydligt närmare min babe<3 Mycket mysigare å saknar det<3" :') Han vet verkligen hur han ska få mig att må som en prinsessa <3 Vi låg å pratade + myste allmänt tills klockan hann bli halv 1 någonting innan vi somnade i varandras famn. Älskar denna känsla mer än någonting annat<3 Är så himla lycklig! Går inte att beskriva hur mycket han betyder för mig, och hur starka mina känslor är för honom! Allting känns bara så himla rätt, och det blir bara starkare å starkare för var dag som går<3 Aldrig känt dessa känslor förut å då menar jag ALDRIG <3 Älskar honom så himla mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0