Världens vackraste ord, från killen i mitt liv <3


Igår blev inte dagen riktigt som man hade planerat. Det va meningen att Micke skulle bjuda mig på middag men istället blev det så att jag fick fixa maten, tanke på att han inte hade inhandlat något + att de hade skitit sig allting + att han inte visste när han skulle komma hem..
När jag väl hade inhandlat allting och kommit hem till honom, messade han å frågade om jag va kvar i Sthlm ( vilket jag inte va eftersom jag hade slutat tidigare), å frågade om jag ville hänga med han å hans polare ut i Sthlm.
Blev att jag sket i maten, bytte om till lite snyggare kläder å tog 17.28 tåget till Söder. Vid Medis (medborgaplatsen) mötte Micke å Mathe upp mig (de va väldigt påverkade, som vanligt haha). Fick som vanligt en kyss innan de skulle till Burger King å käka en varsin cheesebugare. Micke å Mathe frågade samtidigt om jag skulle ha ngt å tillslut så blev det att Mathe bjöd mig på en, haha.
Drog tillbaka till deras andra polare å satt och snackade med dem i stort sätt tills klockan blev 21 någonting. Micke presenterade mig som hans flickvän (även om vi själva inte har sagt att vi har ett förhållande.. än), och de andra sa flera gånger - "Äntligen få vi träffa din brud! Den omtalade! Det va på tiden, mannen!" haha.
Skönt att de alla fick det intrycket av mig iaf, å att Micke bara hade snackat positivt om mig :)
Vid 21 tiden så blev Micke utkastad från stället pga. att han va för full (hahahah så typiskt honom). Vi alla drog vidare till nästa ställe, där Micke kom in, men inte en annan (som hade druckit betydligt mindre - konstigt), så vi drog vidare. Där kom även Micke in (och han som blev nekad på andra stället), men inte en av de andra killarna xD
Så de va bara att dra vidare haha. Tillslut hittade vi ett ställde där alla kom in, och gratis inträde.
Vi satte oss vid ett bord å hade de väldigt trevligt. Märktes att Micke va väldigt full, för han ville mysa å kyssa mig hela tiden, inte för att jag klaga (A) De andra tyckte att vi skulle ta in på hotell hahahahahaha.
Vi snackade och skrattade hela kvällen! Trivdes verkligen i deras kompiskrets även om de kanske va lite för mycket alkohol för vissa (inklusive Micke denna kvällen).
Dum som jag va så antog jag Mickes utmaning, att han skulle försöka supa mig full denna kväll (självklart stod hans polare på hans sida, 10 killar mot mig, inte okej någonstans ;))
Micke vet att jag inte tål shots för det slår till direkt, så tror ni inte att han köpte in de största (2 st var) å starkaste bara för att jag skulle bli påverkad (hade bara fått i mig 2 öl å en cider innan) xD
Polarna hetsade upp oss båda i stort sätt, så vi drack shoten direkt efter varann, fy va de smakade äckligt i munnen efteråt!!!!! HAHAHAHA!!!!!!
Micke avslöjade sedan att för dessa 4 shot så kostade de 814kr :O:O:O:O:O:O:O
Asså seriöst!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOM PENGARNA KUNDE HAN JU INTE SLÄNGA PÅ MIG BARA FÖR ATT HAN VILLE SE MIG FULL :O Världens underbaraste, men va fan... de e alldeles för mycket, tanke på att han hade bjudit hela kvällen också <3
När klockan närmade sig 22.30 tiden så hadeMicke försvunnit. Han hade tydligen blivit utkastad... igen bara för att han va för full -.-' Så vi andra drog självklart också (jag hade inget val + att jag inte tänkte lämna honom i det skicktet). Vi sa hejdå till de andra och köpte oss en varsin kebabrulle (Micke betala som vanligt... ).
 
När vi stod mitt på Medis å höll om varann så började Micke prata om sina känslor för mig. Hur underbart å rätt allting kändes med mig, å rätt det har varit sen första dagen vi sågs. Han hade fallit för mig, direkt när vi träffades på stationen kl.13.05 den 26/12-12, utan att han ens hade behövt säga hej. Han fastnade för mina vackra ögon, min närhet. Det va första gången han sa de tre orden till mig, "Jag älskar dig babe" å att han älskade mig från första dagen, och känslorna har tydligen bara blivit starkare å starkare för var dag som gått.
Han beskrev hur underbar jag e på alla sätt å vis, att jag inte har en enda negativ sida. Det går inte att beskriva å få ner allting han berättade för mig, det var så mycket. Han stod å pratade i 30 min om hur rätt allting kändes, å jag måste erkänna att jag stod å grät mitt på medborgarplatsen i 30 min... Tårarna ville inte ta slut, å hans ord värmde så himla mycket. Jag har aldrig varit med om någonting liknande förut, trots att han va dyngrak, så såg jag i hans ögon å såg/kände hans kroppsspråk att han verkligen menade allt de han sa :')
Han sa flera gånger att han älskade mig mer än han någonsin gjort för någon tidigare, att jag kommer vara hans babe livet ut, att han aldrig skulle lämna mig, att han aldrig i sitt liv skulle göra någonting som skulle såra mig så djupt att det vi hade skulle ta slut. Han berättade att han ser en framtid med mig, att vi får två underbara barn tillsammans å lever lyckliga livet ut :')
Han torkade mina tårar, kollade djupt in i mina ögon, samtidigt som han fortsatte med sina rörda ord om att jag aldrig skulle behöva oroa mig för någonting, för att förlora honom eller vad som, för han kommer alltid att vara min så länge jag vill det<3 Han tog min hand flera gånger å höll om dem, å sa att det är vid min sida som han hör hemma, det är vid min sida som han vill tillbringa sin tid - ingen annanstans <3
Går inte att beskriva hur lycklig jag kände mig, där jag stod i hans underbara armar å fick alla dessa underbara orden <3 Han e verkligen världens underbaraste, the one for me <3 Går inte att beskriva hur mycket jag älskar honom <3<3<3
 
När vi sedan satte oss på tåget, somnade han direkt i mitt knä (så himla sööööööt) som en liten bebis <3 Kände mig verkligen som världens lyckligaste där jag satt med killen man älskar sovandes i sitt knä (A)
Blev att jag betalade taxin från Tälje -> Micke. Han hann inte ens komma in innanför dörren, som han hade somnat om igen. Fick i stort sätt bära honom till sängen å klä av honom å bädda om honom så sött.
Snacka om att han sov som en stock, så himla söt. Somnade i stort sätt direkt jag också när jag lagt mig bredvid å kollat på honom. Låg å tänkte på allting som han hade sagt å somnade med tårar i ögonen igen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0