Z♡M= true love ♥

Dags å krypa ner till kojs. Känns väldigt tomt bredvid mig, men en sak är säkert å de e att jag aldrig kommer somna i min ensamhet. För micke kommer alltid att finnas i mina tankar oavsett vart han befinner sig :) now and forever♥ Godnatt mina kära läsare! Slänger in ngt inlägg imorgon :) Ser ut som om att jag kommer vara hemma hela helgen, så bjuder Micke mig på middag på alla ♥-s dag istället (vilket han har tummat på att göra) mer för att han ska umgås med sina polare denna helg + komma hit på middag på söndag :) han behöver leva sitt gamla liv också, träffa polarn, lana med dem, ta nga bira å bara leva livet, precis som innan jag kom in i bilden, han får inte glömma bort de :) Älskar honom lika mycket för de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0