Bästa och mest underbaraste nyåret som helst <3

 

Söndag 30/12-12: Åkte hem till Micke även denna dag. Umgicks å myste med honom några timmar innan de va dags för oss att åka upp till Täljehallen för att kolla basket. De va tydligen första gången Micke va på basket, så det skulle bli ritkigt kul + att han skulle träffa pappa för första gången (han träffa mamma tidigare). Matchen vart en rysare å Kings vann tillslut med några få poäng efter att ha legat under hela matchen.
Vi alla begav oss sedan hem till  oss, för att Micke skulle få lära känna min familj betydligt mer än på basketen. Va väldigt trevligt å mina päron skötte sig för en gångs skull (även pappa)!!!
Efter maten blev det att jag å Micke gick upp på mitt rum å myste (A). Låg å prata/höll om varann tills klockan blev framåt 23 tiden då vi åkte hem till honom igen. Där blev det ännu mer mys å självklart så somnade man i hans underbara armar <3
 
Måndag 31/12-12: NYÅRRRR!!!!! Gick upp närmare 15 tiden någonting för att Micke skulle fixa i ordning sig inför nyårsfirandet med min & Maddes familj. Han va väldigt snygg, precis som vanligt! (A)
Åkte hem till mig, där jag gjorde i ordning mig för kvällen. Jag å Micke käkade middag hemma hos mig (ensamma) medan de andra tog bilen till Madde å dom tidigare för att käka där. Det var väldigt mysigt å kunde inte släppa honom med blicken <3 Hann även med massa kramar å mys innan vi gick till de andra vid 21.30 tiden.
Jag å Micke satt och umgicks med de vuxna hela kvällen. Mycket skratt, skoj, driv med varandra. Micke kände sig som hemma <3 Satt i stort sätt och lutade mig mot Micke hela kvällen, väldigt mysigt <3
När det närmade sig 12- slaget, förberedde vi oss för att gå ut. När det var dags för GOTT NYTT ÅR å fyrverkerierna fick jag VÄRLDENS UNDERBARASTE NYÅRSKYSS <3 Gud vad jag njöt av denna stund, av hela denna tid tillsammans med honom <3 Ville inte släppa taget om honom eller lämna hans läppar (A)
Ville inte att denna stund skulle ta slut, vilket den inte gjorde heller. Vi gick in och umgicks å myste tills klockan hann bli närmare 2.45 tiden, då hela familjen gick hem. Gick hand i hand med den bästa å kunde inget mer än att njuta <3
Somnade nästan direkt i Mickes underbara famn <3
 
Måste även meddela att EMMA och PONTUS FÖRLOVADE SIG <3 STORT J*VLA GRATTIS <3
 
Tisdag 1/1-13:  Väcktes av brorsan vid 14 tiden någonting. Gick upp närmare 15 tiden. Umgicks å myste med Micke hela dagen tills han tyvärr blev tvungen att åka hem för att ta hand om brorsan å jag börja plugga :(
Gud va ensamt det kändes att säga hejdå till honom efter dessa helt fantastiska dagar tillsammans med honom<3 Längtar såååå efter att få träffa honom igen <3
Messade å pratade med honom hela kvällen <3
 
Bästaste killen ever <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0